Things to look forward to

 
 
Godmorgon alla fina!
 
Vi är nu inne på vecka 51, sista skolveckan innan det efterlängtade och härliga jullovet! :) Förutom ett teoretiskt idrottsprov på onsdag så tror jag nog att den här veckan kommer att vara lugn på skolfronten, riktigt skönt!
Jag har en massa roliga saker att se fram emot! Det ska bakas pepparkakshus med klassen, jag ska byta julklappar med mina fina vänner, det vankas fest på fredag och på lördag är jag bortbjuden på en "minijulafton" hos en toppentjej! Dessutom ska huset pyntas av små söta tomtar, granen ska få komma på sin plats i vardagsrummet och pyntas med kulor & glitter och det ska julhandlas och göras julgodis i massor! ;)
Ja jag tror att den här veckan kommer bli superb!
 
Ha nu en riktigt bra dag och var rädd om dig! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0