Snart så...

 
Snart, det är inte långt kvar nu! Nästa vecka kommer jag äntligen kunna slappna av! Har haft två prov den här veckan som är förbi, passé, och nu väntar bara det nationellaprovet i matte på tisdag. Efter det kan jag nog faktiskt känna mig fri och verkligen njuta av julefriden :) Vi har dock ett idrottsprov sista veckan, men jag tror inte att det kommer bli så komplicerat!
 
Fredag idag och ni vet alla vid det här laget att jag som de flesta andra tycker att det är en mycket bra dag! ;) Trots att jag än inte kan koppla av helt så infinner sig idag ändå det där speciella och underbara fredagslugnet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0