Problem solved!

 
Hejsan alla finisar!
 
Idag är jag glad för, som ni antagligen har förstått av rubriken, så har jag faktiskt lyckats lösa mitt problem! Jag kommer att ha kul på en fest bland människor jag trivs med och min syster kommer att befinna sig på en annan fest med ett umgänge som passar henne. Det kunde nog inte ha löst sig smidigare eller vad säger ni? :) Vår fina trerätters får vänta tills nyårsdagen istället, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge väl? ;)
Tyvärr så vaknade jag inte upp imorse med en fantastisk nyårsklänning hängande i garderoben suck....
Jag har inte riktigt klurat ut hur jag ska lösa det än! Tänk om det hade kunnat komma en magisk fé till mig precis som i askungen! Gud, det hade varit en dröm! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0