Nu gör vi det bästa av vecka 49

A new week lies ahead, put a smile on your face and make the best of it
 
Godmorgon måndag!
 
Idag var det inte lätt att lämna min varma säng! När jag kom ner i köket visade termometern på -8,5°C där ute och inte mer än 16°C här inne. Vi bor i ett gammalt stenhus vilket leder till att det på vintern blir väldigt kallt inomhus. Det positiva med det är att alla andra ställen man kommer till känns väldigt varma samt att på sommrarna är det mycket svalt och skönt inne hos oss! Men jag ska inte klaga, jag har ju trots allt tak över huvudet! Man får helt enkelt klä på sig lite varmare kläder här hemma! :)
 
Helgerna går inte långsammare än veckorna och nu ligger alltså en helt ny vecka framför oss. När den är slut har jag fått avklarat ytterligare två prov, antagligen spenderat mycket tid framför den öppna spisen, tänt en massa ljus samt lyssnat på julmusik! Förhoppningsvis har jag skrattat en hel del, lärt mig nya saker och så hoppas jag på att jag med min familj har hittat den perfekta julgranen! Dessutom kommer det första ljuset i adventsljusstaken inte längre brinna ensamt!
 
Nu är det dags för mig att klä på mig mycket kläder och bege mig ut till bussen! Ni får ha en riktigt bra måndag allihopa! =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0