Mysteriet på Greveholm

Godmorgon bloggen!
 
När jag tittade ut genom fönstret när jag vaknade för en timme sedan och fick se den lilla mängd snö som fallit under natten tänkte jag att december månad inte hade kunnat inledas på ett bättre sätt! Precis lagom mycket snö till att börja med om ni frågar mig, men tillräckligt för att man ska få känslan av att julen faktiskt närmar sig och för att det ska bli sådär vackert ute!
 
Första december idag alltså och vad betyder det? Jo julkalendern börjar såklart haha! ;) Jag brukar alltid se de första avsnitten för att se om det är något man kan tänka sig att titta på fram till jul. Jag kommer fortfarande ihåg min absoluta favoritjulkalender, Disel råttor och sjömansmöss! Kommer ni ihåg den? :) Jag kommer ihåg att jag tyckte den var både spännande och rolig!
 
I år ska vi alltså få se Mysteriet på Greveholm. Förra gången den sändes var jag inte ens ett år gammal, så har inga minnen av den. Men den har blivit framröstad till den bästa julkalendern genom tiderna och jag har hört från många andra att den var väldigt bra, så förhoppningsvis kommer vi inte att bli besvikna! :)
Så nu ska jag klä på mig ridkläderna, bänka mig framför tv:n och titta på det första avsnittet av årets julkalender innan jag tar mig till stallet!
 
Jag hoppas att vi alla får en riktigt bra lördag! =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0