Mindre än en timme kvar...

Godmorgon på er! Sovit gott? Det har jag, har faktiskt inte haft ett dugg matte i huvudet vilket har varit väldigt skönt då jag verkligen fick sova! :) Om en timme sitter jag alltså i aulan och har precis börjat skriva på den första av tre delar. Imorgon ska den muntliga delen göras och efter det är hela matte 1c kursen avklarad, sååå skönt! :)
 
Idag är nog den absolut sämsta dagen att missa bussen på så nu tänker jag inte sitta här längre! Jag önskar alla som, precis som jag, ska skriva nationellt prov idag lycka till!
 
Ha en bra dag allesammans och var rädda om er! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0