Lördagen den 15 december 2012

Idag har vi haft en grå och blöt lördag här nere i Skåne. Kommer snön regna bort nu lagom till jul? Jag hoppas verkligen inte det!
Vi hittade en fin gran i förmiddags! Den står nu utanför huset och väntar på att få komma in för att bli vackert pyntad. Jag och mamma har även hunnit med att gå runt på Höganäs outlet. Det har ju öppnat en ny outlet där de säljer Honky Dory som vi var inne på. Jag hittade dock inget jag ville köpa och man ska ju inte köpa bara för köpandets skull, men det var mysigt att titta runt ändå! :)
Under kvällen har jag sedan stått för matlagningen och därefter, under en timmes tid, kom min inre detektiv fram då vi spelade cluedo! Sedan har vi även skådat Mikael Persbrandt som en viss Hamilton. Jag är ledsen men kan tyvärr inte säga så jättemycket om filmen då jag somnade hehe. Men det var inte för att filmen var dålig (tror jag) utan för att jag helt enkelt var rätt trött. ;)
Imorgon ska vi åka en tur till Väla och förhoppningsvis kommer jag då få köpt mina sista julklappar! Jag har även kommit på att jag inte har något att ha på mig till jul och jag kan ju inte gå naken! Eller kan kan jag ju, men helst vill jag vara påklädd ;) Jag får hoppas att jag ser något fint imorgon!
 
Ni får ha det så bra! Sov så gott! :)
 
Mysigt att spela sällskapsspel med familjen tycker jag och extra kul när man får leka detektiv! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0