Juldagen

Hej bloggen!
 
Idag har det varit en sådan där riktig slappedag! Har trippat rundor i myskläder nästan hela dagen, tittat på film och ätit ännu mer julmat! Det känns som att vi kommer ha julmat i veckor framöver haha! Men än har jag inte tröttnat! ;)
Jag hoppas att alla hade en riktigt bra julafton igår! Själv är jag mycket nöjd och fick fin fina julklappar! Bland annat en hel drös med små duschtvålar som luktar gudomligt, ett super roligt sällskaps spel, en mycket fin sjal och en enorm tekopp med te i lösvikt till. Perfekt för en sann "tedrickare" som mig! ;)
Nu ska jag faktiskt ta och krypa ner i sängen för ska vara på jobbet redan kl 06.30 imorgon! Ingen annandags rea för mig inte ;)

Ha det bra och var rädda om er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0