Ingen mer matte

 
Sådär, nu är matteboken stängd och ska inte öppnas innan provet imorgon hade jag tänkt! Jag har nu ikväll mest suttit och läst sammanfattningar och gjort några uppgifter som jag kände att jag behövde fräscha upp minnet på. Ett nationellt prov tror inte jag är något man kan "plugga till", det är något man förbereder sig för under kursens gång. Att man hänger med på lektionerna och förstår det man går igenom och räknar i boken tror jag är a och o! Så jag får helt enkelt hoppas att allt jag behöver finns där inne i min hjärna någonstans ;)
Nu ska jag ta och titta ett avsnitt och Pretty little liars och därefter krypa i säng.
 
Jag hoppas att vi alla får en god natts sömn, det kommer jag i alla fall behöva! =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0