God Jul

 
Godmorgon och God Jul på er! =)
 
Jag ligger just nu i sängen och bara njuter! Jag är sådär perfekt utvilad och kan knappt vänta på att få hoppa upp ur sängen springa ner och ge alla därnere en kram! Min gulliga lillasyster kom för ett litet tag sen insmygande till mig och var helt till sig. Tomten har nämligen varit här i natt haha! Hon sa också mycket allvarligt att hon faktiskt hade hört honom ;)
Nej nu kurrar min mage så jag tänker gå ner och göra en riktig smarrig frukost till mig själv!
Jag tror och hoppas att vi alla får en kanonbra dag! En dag då man verkligen ska uppskatta allt man har och kanske skänka en liten extra tanke till de som inte kan njuta lika mycket som man själv! Vi kan väl också bestämma att vi ska vara riktigt snälla mot varandra, för julen är värmen och kärlekens högtid! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0