Frustrerad...

 
Håller ni med mig om att det är helt omöjligt att få till en perfekt lagom slarvig hårknut/hårboll när man vill ha en sån! Jag kan bli så frustrerad ;) De gånger man bara sätter upp håret i en knut för att ha det ur vägen, t.ex. när man tvättar av ansiktet innan man går och lägger sig, då blir knuten sådär utomordentligt felfri! Har hållt på ett tag nu på morgonen, men tror att jag får ta och ge upp snart haha. Om någon har något grymt tips på hur man får till den ultimata hårbollen så snälla dela mer er av det! :)
 
Idag är det dags för franskaprov.... jag håller tummarna och hoppas på det bästa!
 
Jag kom på att jag skrev att vi skulle hugga gran i veckan, men mamma lurade mig! Det var inte förrän nästa helg hm... Jag som såg fram emot att gå där i skogen och leta fram den ultimata julgranen! Jaja, granarna står kvar ju trots allt kvar!  ;)
 
Nu ska jag göra ett sista försök med håret, packa idrottsväskan och sedan gå till bussen.
 
Ha det så bra och ta hand om er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0