Första advent

 
Godmorgon allesammans!
 
Nu brinner det första av fyra ljus i adventsljusstaken och det snöar på riktigt ordentligt där ute!
 
Idag ska jag göra något jag faktiskt aldrig har gjort förut. Jag ska gå på julbord! :) Självklart har jag ätit julbord innan, men bara hemma eller hos släkten på julafton. Idag är första gången jag ska göra det på en restaurang! Jag älskar julmat, janssons, sillen, köttbullarna, julskinkan, revbensspjällen, ja typ allt! ;) Så jag tror att jag bokstavligt talat kommer äta tills jag spricker haha! Jag vet inte vart vi ska åka dock, för mamma har hållit det hemligt! Det enda jag vet är att halv tolv ska vi hämta mormor och morfar och sedan åker vi vidare till vart det nu är vi ska njuta av all god mat!
 
Hoppas att vi alla får en riktigt bra första advent och se till att njuta av helgens sista timmar! =)
 
Kan inte ni heller bestämma er för endast en favorit på julbordet? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0