En kväll full av ljuvlig musik

Hej på er!
Jag har nu nästan precis kommit hem från kulturskolans Julkonsert! Det bjöds på mycket bra musik måste jag säga, allt från vacker sång till små söta barn spelande på lergökar! Min syster spelar i en orkester så då måste jag självklart se henne spela! :) Jag har faktiskt själv spelat i orkester en gång i tiden. Jag spelade tvärflöjt i några år, men med tiden så slocknade tyvärr mitt intresse för det. Men det händer ibland, okej ganska sällan, att jag tar upp min flöjt och spelar en truddelutt ;)
 
Nu känner jag mig helt slut efter en lång dag och längtar efter att få krypa ner i min säng!
Sov så gott allesammans! =)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0