A grey day

Fy vilket riktigt tråkväder vi har idag! Jag hade verkligen inte haft något emot att ha det lite kallare och snö ute än detta blöta, gråa regnväder! I eftermiddag ska jag möta upp några vänner i stan, vi ska kika lite i affärer och sätta oss och ta en mysig fika någonstans. Jag håller alla tummar jag har för att regnet då bestämmer sig för att stanna uppe i molnen!
Igår såg jag "I rymden finns inga känslor", jag har länge velat se den, men det har inte blivit av. Nu har jag då äntligen sett den och måste säga att det är en väldigt rolig, mysig och fin film! Jag kan ha lite svårt för svenska filmer, men denna var definitivt värd att se på! :)
 
Nej nu ska jag ta och göra något vettigt!
Ha en bra dag och var rädda om er! =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0